"Az orvos kezel, a természet gyógyít" Arbiter Petronius

Gyakran Ismétlődő Kérdések


Regisztráció

Milyen feltételei vannak a regisztrációnak?
18. életév betöltése és olyan cím megjelölése, amely országban van kiszállítás. Ezek listáját a regisztrációs felület felkínálja.

Társul-e bármilyen költséggel vagy kötelezettséggel a regisztráció?
A felhasználói fiók létrehozása díj- és kötelezettség mentes, nem társul havi rendelési kötelezettséggel és minimális rendelési értékkel. Amennyiben valaki 30 napig nem ad le rendelést, fiókja törlésre kerül. A rendeléssel már aktivált felhasználói fiók 12 hónap inaktivitás után kerül törlésre, azaz elegendő évente egyszer vásárolni ahhoz, hogy a 20% partneri kedvezmény megmaradjon.

Mi a különbség a vásárlóként és partnerként létrehozott felhasználói fiókok között?
Vásárlóként kiskereskedelmi (katalógus) áron lehet rendelni, míg partnerként már az első vásárláskor minimum 20% törzsvásárlói kedvezménnyel, amely társul exkluzív ajánlatokkal, számos további juttatással. Partnerként lehetőség van nem csak a jóváírások levásárlására, de a kifizetésre is.

Bejelentkezést követően katalógus árakat látok, azonban szeretnék kedvezményesen rendelni. Módosítható a felhasználói fiókom típusa?
A partneri regisztrációhoz néhány további információra van szükség, ezek megküldésével módosíttatható a már létrehozott vásárlói fiók:
- Cím
- Születési dátum
- Telefonszám
- Személyi igazolvány szám

Ezen adatokat saját névvel és Life Care azonosítóval el kell küldeni az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre a profil módosítást kérve.

 

Vásárlás

A regisztrációt követően mennyi idővel kell vásárolnom?
A 30 napnál régebbi, inaktív felhasználói fiókok kerülnek törlésre, így bőven van idő az első rendelés összeállítására.

Milyen értékben kell rendelnem?
Nincs minimális rendelési érték, azonban a 9.900 Ft értékhatárra érdemes figyelni. Ezt meghaladó kosár értéknél jelennek meg az üdvözlő ajándékok, az akciók jelentős hányada és efelett a Life Care átvállalja az 1.600 forintos futár díjat. 

Milyen szállítási költséggel kell számolni?
9.900 Ft értékhatár átlépésével a díjmentes a kiszállítás. 774 forintos rendelés feldolgozási, logisztikai költség merül fel, amelyet a Life Care minimum 20.000 forintos rendelés esetén szintén elenged.

Mennyi idő a kiszállítás?
A rendelés feldolgozását követően jellemzően a második munkanapon megtörténik a kézbesítés. A délelőtt megrendelt küldemények szinte bizonyosan még aznap elindulnak, a 13 óra utáni rendelések nagy eséllyel a következő munkanap kerülnek csomagolásra és indulnak útra.

Elrontottam a rendelésem, kihagytam valamit a kosaramból.
A leadott rendelések között ellenőrizhető a kosár tartalma. Ha hiányol terméket, ajándékot, a sor végén található X ikonnal törölheted a rendelésedet a vásárlástól számított 10 percen belül.

Bankkártyás fizetési opciót választottam, de nem sikerült a tranuakció. Mit tehetek?
Lehetőség van banki átutalással fizetni a rendelések menüpont alatt látható összeget: IBAN HUF: HU40 11735005-20544595 0000 0000
Az utalás közleményéhez add meg Life Care azonosítódat és a rendelés számot. (Jó tudni, hogy ez esetben a forgalom illetve annak jutaléka csak az összeg jóváírását követően kerül elszámolásra, ellentétben az utánvétes vásárlással, ahol ez azonnal megtörténik.)

 

Garancia

Mennyi időm van, hogy érvényesítsem az elégedettségi garanciát?
A csomag kézhezvételétől számított 30 napig lehet jelezni, ha nem azt kapod a terméktől, amire számítottál.

Hogyan kell jeleznem a problémát?
Írásban, a vásárló nevével, Life Care azonosítójával és rendelés számmal kell küldeni emailt az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

A szállításkor sérült a csomag illetve a termék. Mit tegyek?
Fényképezd le és csatold leveledhez (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) a vásárlói névvel, Life Care azonosítóval és rendelés számmal. A cég újra küldi az érintett terméke(ke)t.

Hova kell visszaküldeni a terméket?
Sehova, a termék visszajuttatásáról a Life Care gondoskodik, a futár megy érte, jelentkezik nálad, így nem merül fel postaköltség. Nincs más dolgod, mint a vissza-szállításhoz készítsd elő a csomagot, dobozold be az érintett terméke(ke)t. Megcímezned nem kell, a csomagot a futár már előre nyomtatott cimkével látja el és indítja útnak a központba.
Amint a csomag visszaért Temesvárra, a Life Care indítja a csere terméket vagy igény esetén a termék ára levásárolható egyenlegként jelenik meg a webáruházban.

 

Kedvezmények

Mikortól vagyok jogosult törzsvásárlói kedvezményre?
Már az első rendeléstől. A partneri fiók létrehozását követően azonnal, már a kedvezményes áron rakhatóak kosárba a termékek.
Az ajándékok és kedvezményes termékek jelentős része a rendelési felület 3. pontjában, egy akciós modulban jelennek meg, ezen listából lehet válogatni. 

Hogyan növelhető a vásárlási kedvezmény?
A hűségprogramban történő aktiválást követően automatikusan, hónapról hónapra nő a 20% kedvezmény, amely a 6. hónapban éri el a 24%-ot. Amennyiben egy hónapban nincs rendelés, ez visszaesik 20%-ra.

Mennyit vásárolhatok le a jóváírt egyenlegemből?
Akár az összes jóváírás elkölthető termékekre. A szabály, hogy a fizetendő összeget legfeljebb 50 százalékkal csökkenthetjük az egyenlegünkből. Például 24% partneri kedvezmény esetén a maradék 76% fele jutalékból finanszírozható, azaz csak a maradék 38 százalékot kell a csomagért megfizetni.

 

Jóváírás

Mi után járnak a pontok?
Minden termék rendelkezik pontértékkel, ezek bejelentkezést követően láthatóak a termék oldalakon és a kosárnál is.

Hol követhetem nyomon, mennyi pontot gyűjtöttem?
Bejelentkezést követen a "Saját Iroda" menüpont alatt követhetőek nyomon az adott hónapban a forgalmak. A kimutatás naponta többször frissülve mutatja a pontokat, melyeket automatikusan levásárolható illetve kifizethető forintra konvertál.

Hogy lehetséges, hogy akkor is kapok jóváírásokat, amikor nem is vásároltam?
Nem csak a saját vásárlások alkalmával számíthatsz jóváírásokra. Azok is, akik a közreműködéseddel hozták létre saját felhasználói fiókjukat a webáruházban szaporítják a Te pontjaidat is saját rendeléseikkel. Környezeted vásárlásainak forgalmából a jövőben folyamatosan részesülsz bármilyen további közreműködés nélkül.

Honnan tudja a webáruház, hogy az adott vásárló az én közreműködésemmel regisztrált?
A regisztrációs űrlapon van lehetőség megadni a meghívó / ajánló személy adatait. Ha másokat is díjmentes VIP klubkártyához segítesz, minden alkalommal, amikor Ők vásárolnak a webáruházban, Te is jóváírásra számíthatsz. Emiatt lehetséges, hogy a jóváírásaid értéke jelentősen meghaladhatja vásárlásaid összegét.

Ha szeretném a le nem vásárolt összeget felvenni, hogy kérhetek kifizetést. Egy papír alapú szerződést követően havonta egy alkalommal, számla ellenében kérheted az összeget bankszámládra, amely mindig 15-én kerül utalásra.

Nem vagyok számlaképes. Más is felveheti helyettem?
Igen, megjelölhetsz, meghatalmazhatsz jogi személyt, akik beszámlázhatja a neked járó összegeket.

 

1. Lapozd fel a termékkatalógust!

EU katalógus angolul 

 Ha találtál olyant, amit szívesen kipróbálnál, hozd létre a webáruházban ingyenes felhasználói fiókodat!

construction arrow md

2. Saját fiók

construction arrow md

 3. Élvezd az ajándékokat!

 Rakd első rendelésedhez ingyenes VIP klubkártyádat és további üdvözlő ajándékainkat!

construction arrow md

4. Élvezd a minőséget!

30nap penzvisszafizetesi garancia ikon

Ha nem vagy elégedett a termékkel, 30 napon visszafizetjük a teljes vételárat, vagy levásárolhatod azt!

Hírlevél - Termékek, akciók

captcha 

Ha kíváncsi vagy partneri kedvezményeidre és üdvözlő ajándékaidra,
hozd létre ingyenes webshop felhasználói fiókodat!

Üdvözlő ajándékok

meglepi

Az első rendeléshez társuló üdvözlő ajándékokon túl minden új vásárlónk negyed éven át ajándékutalvánnyal csökkentheti a fizetendő végösszeget.

62% hűségkedvezmény

Life Care hűségpontjaid levásárlásával könnyedén csökkentheted drasztikusan a végösszeget, akciók nélkül is közel harmadát fizetve a katalógus áraknak!

Elégedettségi garancia

Ha nem azt kapod, amit vártál, semmi gond, csak írd meg nekünk és mi 30 napon belül visszavásároljuk a terméket vagy levásárolhatod annak teljes vételárát!

Ingyenes házhozszállítás

A Life Care átvállalja a futárcég költségét, ha  rendelésed értéke meghaladja  a 9.900 Ft végösszeget! Az efelett számolt 774 forintos rendelési illeték is elengedésre kerül 20.000 Ft elérésekor.

Ez egy a Life Care honlaptól független tevékenység és a bemutatott információk semmilyen formában nem kötelezik a Life Care vállalatot vagy annak keretében dolgozó személyeket. A Life Care hivatalos honlapját a www.life-care.com címen látogathatja meg.